Team Tervahiihto
Liiketoiminta

36/5000 5 suosituinta markkinointimenetelmää

Viimeisimpien sellaisten pienyritysten omistajien kyselyjen mukaan, joissa on alle sata työntekijää, kävi ilmi, että vaikka jotkut markkinointistrategiat, kuten sähköpostimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi, olivat erittäin väestönosia, monet pienyritykset eivät käyttäneet edistyneitä tekniikoita, jotka voisivat tuottaa paljon arvoa. Yli yhdeksänkymmentä prosenttia yrityksistä ei käytä markkinoinnin automaatiota, pilvipohjaisia ​​CRM-järjestelmiä ja SEO-tekniikoita. Vain muutama heistä hyödyntää digitaalista mainontaa.

Syy markkinointi

Tämä on voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden ja voittoa tavoittelevan liiketoiminnan yhteistyötoimintaa hyödyntääkseen ja edistääkseen hyväntekeväisyys- ja sosiaalisia syitä. Sinun ei tarvitse sekoittaa markkinointia syyllistymiseen yrityksen lahjoittamiseen, joka on yrityksen erityisten verovähennyskelpoisten lahjoitusten alaista. Tietenkin markkinoinnin suhteet ovat ‘tuntu tavaroita’ ja asiakkaiden vakuutus siitä, että jaat halua tehdä maailmaa paremmaksi. Tosiasia, että kun he valitsevat kilpailevien tuotemerkkien välillä, monet ostajat valitsevat yritykset, jotka käyttävät syymarkkinoita markkinointimenetelmänään, koska heidän tuotteensa on merkkituotteita.

Suoramyynti

Suoramyynti toteuttaa juuri sen, mitä se ehdottaa; tuotteiden myyminen suoraan asiakkaille. Tässä menetelmässä myyjät muotoilevat suorat suhteet ihmisiin demonstroimalla ja myymällä tuotteita vähittäiskaupan palveluista, lähinnä yksilön kotona. Tosiasia, että yli viisikymmentä prosenttia asiakkaista ostaa suoraan myyjältä 12 kuukauden kuluessa.

Affinity-markkinointi ja cobranding

Yhteismarkkinoinnin markkinointimenettelyt vaativat vähintään kahden tuotemerkin liittymisen yhden palvelun tai tuotteen mainostamiseksi ja myymiseksi. Brändit antavat kollektiivisen uskottavuuden palvelun tai tuotteen arvon käsityksen kasvattamiseksi, jotta kuluttajat olisivat valmiita maksamaan enemmän vähittäiskaupan palveluista. Lisäksi yhteisbrändäys voi myös varoittaa yksityisiä valmistajia tuottamasta palvelua tai tuotetta. Tosiasia, että asiakkaat tulkitsevat yhteismerkinnän luotettavan tuotemerkin suosituksen arvoksi, mikä luo tuottoisan halo-vaikutuksen.

PR / Ansaittu media

Vapaa media tai ansaittu media on julkisuutta, joka luodaan ponnistelujen lisäksi maksetusta mainonnasta. Se tapahtuu yleensä eri muodoissa, kuten suusta suuhun, sosiaalisen median suosittelut, radion maininnat, toimituksellinen tai sanomalehtiartikkeli; mutta jatkuvasti asia on, että ansaittua mediaa ei pyydetä ja se voidaan hankkia orgaanisesti. Et voi omistaa tai ostaa sitä kuten perinteistä mainontaa. Suurin osa asiakkaista luottaa ansaittuun mediaan.

Maksettu mediamainonta

Maksettu media on työkalu, jota yritykset käyttävät sivustojensa liikenteen kasvattamiseen maksetun mainonnan avulla. Suosituin menetelmä tähän tekniikkaan on pay-per-click-linkit. Periaatteessa yritys tukee tai ostaa linkin, joka näkyy hakutuloksissa ilmoituksena, kun etsitään heidän palveluunsa tai tuotteeseensa liittyvää avainsanaa. Koko menettelytapaa kutsutaan hakukonemarkkinoinniksi. Heti, kun mainosta napsautetaan, yritys maksaa hakukoneelle vierailijalle maksun. Tosiasia on, että kun asiakkaat lähestyvät ostopäätöstään, yli puolet heistä napsauttaa maksettua mainosta.

Jokainen strategia tarvitsee tehokasta markkinointia

Valitusta strategiasta riippumatta markkinoinnin tehokkuus riippuu täysin siitä, miten suoritat. Sinun on noudatettava edellä esitettyä opasta, jotta voit muotoilla markkinointistrategioita yrityksesi kokoa varten menestyäksesi.

Related posts

Muutaman syyn minkä tahansa mukautetun laatikon käyttämiseen

Kayl Fynch

Onko liikkuvuus tärkeä tavaroiden kuljetuksessa?

Kayl Fynch